21 Kasım 2009 Cumartesi

TAKLİT ÇANTA MERAKIM GİDEREK ARTIYOR!!!!

GİTTİGİDİYOR' da satılan taklit çantalar giderek ilgimi çekmeye başladı.Dayanamayıp 2 tane alarak merakımı giderdim.Çantaları almadan önce satıcıların profillerine gözatıp daha önce almış üyelere mesaj atarak çantaların kalitelerine ve memnuniyetlerine dair bilgi aldım.Bunlara istinaden 50şer lirama kıyıp 2 çantayı alma cesareti gösterdim.En azından pazar tezgahlarında gördüklerimiz kadar basit taklitler olmadıgı kanısına vardım.Bu sonbaharı rugan ayakkabı rugan canta vejital deri trenchcoat montlarla geçirmekteyim aksesuarlara daha bir düşkün oldum.Belki taklit ürün almaya karsısınız birçogunuz ama takdir edersiniz ki kaçımız 300-500-1000 lira verip Burberry veya Louis Vuitton çanta alabilmekteyiz?

İşte benim severek kullandığım çantalarım ufak tefek dikiş hataları haricinden çok ciddi göze keder düşüren kusurları yok dikkati çeken :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder