19 Temmuz 2009 Pazar

Aylık Dergilere Gözatalım Bir de...

Uzun zamandır severek takip ettiğim dergilerden biri olan JOY dergi şampiyonluğu kimseye bırakmıyor her aybaşında JOY'la buluşuyor olmaktan müthiş bir heyecan duyuyorum.Zengin içerik görsel sunum güncel bilgi ve giyim kuşam gezi içme spor teknoloji alanında en trend haberleri bize sunması bakımından çok ilgimi çekiyor.Ayrıca okuyucularına minik sürprizler yapmaktan asla vazgeçmeyen Joy dergi ile
Güneş gözlükleri
Kol saatleri
Parfüm setleri
Aquapark'lar için ücretsiz giriş imkanı yakalamak çok keyifli.Fiyatı 3,90 TL.



Bunun dısında Anne-Bebek dergileri içinde en iyisi olduğunu düşündüğüm yine Ciner yayın grubuna ait Mother&Baby dergisi de aynı mantıkla okurlarına her ay çok güzel jestler sunmakta hazırladığı yarısmalar ile hediye kazanma imkanı tanımaktadır.Sitelerini gezerek genel içeriklerine bir göz atmanızı tavsiye ediyorum.Fiyatı 4,90 TL

Ayrıca uzun süreli aboneliklerde yine güzel hediyeleri ile yüzleri gülümsetiyorlar.

2 yorum:

  1. Joy 'u ilk çıktığı günden beri düzenli alırım reklam sayfalarıyla dolu kalın dergilerin çoğundan daha iyi içeriği var bence.

    YanıtlaSil
  2. Joy'u ve Mother&Baby dergisini ben de takip ediyorum ve gerçekten çok beyeniyorum.

    YanıtlaSil