16 Temmuz 2009 Perşembe

MİSTİK TAŞLARIN GÜCÜ

Uzun zamandır aklımda kendime taş almak vardı ama beni neyin çektiğine dair bir bilgim yoktu.Şüphesiz ki taşlardaki enerji vücudumuzda biyolojik etkiler oluşturmakta çakralarımız ve hormonlarımız üzerinde değişimlere yol açmakta.Kemeraltı kızlar ağası hanında bir taş dükkanına girdim bu ilk teşebbüsümdü apayrı bir derya denizmiş meğer bu iş.Ben tavsiye üzerine ametist almaya niyetli olarak gitmiştim.Ancak beni ay taşı ve turmalin çok fazla çekti bir de ilk helal kılınan taş olan Akik taşına yöneldim hepsinin birbirinden farklı özellikleri var.Ama doğru seçim esas bizi çeken taşa yönelmek olacak.
benim aldıklarımı özelliklerini paylaşmak istiyorum.

AMETİST
Bu enerji merkezi iki kasık ortasında yer alır. İnsanın yaratıcılığını ortaya çıkarır.Bunun için saf bilgi yani doğru bilgi ve saf dikkati geliştirir.Saf olmayan bilgileri ve olumsuz enerjileri temizlemek için Ametist’ten yararlanılır.• Öfkelimisiniz? Dikkatinizi bir noktada toparlayamıyor musunuz? Mutfakta, işte veya herhangi bir konuda yeni fikir üretmekte zorlanıyor musunuz? Bulunduğunuz ortama veya kendinize gelebilecek olumsuz enerjileri nötralize etmekte zorlanıyorsanız AMATİST kullanabilirsiniz.Eğer odanızda amatist varsa ayda bir tuzlu suda 1 gün bekletip yıkayıp durulamayı unutmayın.(Taşın temizlenip tekrar temizlemeye başlaması için)

AKİK:(AGATE)
Adını Sicilya’da bulunan Achates Nehrinden almıştır. Çeşitli renklerin dağılımına göre özel isimler alan Akik Taşı özellikle vücut dinginliğini ve konsantrasyonu sağlar.Bedensel ve ruhsal gerginliklere,strese,uykusuzluğa,korku hissine iyi gelmektedir.Metabolizmada yarattığı uyum etkisi ile kan dolaşımına da iyi gelmektedir.Cilt hastalıklarına iyi geldiği gibi bereket amacı ile de kullanılmaktadır.Başarı simgesi akik,aynı zamanda vücudu negatif enerjiye karşı da koruma altına almaktadır. Burçlara Etkisi:Hemen hemen her burç ile uyum içindedir.Özellikle Koç, Boğa, İkizler, Aslan, Başak, Yay burçları için idealdir.

Taşlar:tanesi 5 lira
İbrişim örme ip:10lira
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder