27 Aralık 2009 Pazar

CARREFOUR'U TALAN EDEN İZMİR'İN GÜZELLERİ :)

İtsBeauty forumlarında yayınlanan promosyon haberine daha fazla kayıtsız kalamadım .
Haftasonuna özel hazırlanan %51 lik indirim Kozmetik , Cilt bakım ürünleri ve Parfüm grubunda geçerliydi.
Malum şehrimiz güzel kızlarıyla meşhur buna birkez daha ikna oldum:)
Güzelliğine , bakımına özen gösteren deniz suyu bulaşmış sıcak memleketin sıcacık insanları izmirli bayanlar şehrin birucundaki CarrefourSa'ya gitmiş ne var ne yok talan etmiş resmen:)
İki saatlik Carrefour yolculuğuma toplam 4 araç değiştirirerek 2 saat kadar keyifli! bir zaman dilimiyle Sevgilim kolumda düştük yola.(Nasıl da sabırlı muck)
Tabi boş raflar bizi karşılayınca demoralize halimle birşey alalım boşa gelmiş olmayalım diyerek ihtiyaçlarımıza yönelik birkaç ürün aldık.
Özellikle makyaj temizleyici ve günlük likit temizleyici grubundan alma fikriyle gitmiştim ne yazık ki kimi zaman üşengeçlik yapıp ten makyajıyla evet yatıyorum :(
Çok severek aldım bu cicileri de özellikle temizleme mendilini tavsiye ediyorum.




                                 

Waterproff özellikte rimel, eyeliner ve gözkalemi kullandıgım için çıkarırken sıkıntı çekiyordum (Bi-facil ile tanısamadım henüz ) bu sebeple çantamda gittiğim yerlere de rahatça taşıyabilmek için DIADERMINE oleo temizleme mendillerinden aldım.İçeriğinde Argan Yağı olması sebebiyle suya dayanıklı makyajda bile etkili ibaresi  dikkatimi çekti.Normal ve kuru ciltler için uygunmuş her yüz tipi ve günlük kullanım amacına bağlı toplam 4 çeşit mevcuttu.Makyajımı temizlemek için kullandım göz için güzel sonuç verdi 1 tane kirpiğim sizlere ömür:) evet yağlı ancak kısa bir süre içinde cildi nemlendirerek hoş bir yumuşaklık veriyor.


Temizleme mendillerini göz makyajı için aldım ten makyajı için DIADERMINE DERMO DETOX köpüren yüz temizleme kremi kullanacagım.İçerisinde Oksijen Kompleksi & Beyaz  Çay Özü bulunmaktadır.


Diğer gördükleriniz ise Clean&Clear serisinden gözenek temizleyici ferahlatıcı yüz temizleme jeli ve sivilce oluşumunu engellemeye yarayan temizleme mendilleri henüz kullanmayacağım şimdilik itinayla banyo dolabında koğuşlandılar :)


Sevgili de o kadar yorulunca ona da Nivea dudak stiği aldık o da nasibini topladı :)


En son Arko nem serisinden böğürtlenli el kremi annenin çantasına girdi bile güle güle sürünsünler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder