16 Aralık 2009 Çarşamba

STRAWBERRYNET'DEN ''ULTA MATE STİLA SET''+ HESAPLI ALIŞVERİŞ


YURTDIŞINDANALIŞVERİŞ blogu sahibi sevgili Araştıran'ın yazısıyla haberdar olduğum bu 8li setin tekrar listelenmesi ile 2 tane kapıverdim . Bitmeden alamayanların almasını tavsiye ederim.
İçerisinden özellikle Aydınlatıcı Hafif Renkli Nemlendirici SPF15 50ml 'e sahip olmak istediğim için bu seti aldım.Dahası var.

1)Set %65+%10 luk ekstra indirime sahip.Direkt ödediğiniz ücret 27liraya düşüyor!
2)Bağlılık indirimi ile %3lük ekstra indirim daha eklendi.
3)Siparişi 3 adete çıkarak %5 ekstra indirim daha kazandım.
4)1 adet Joop Homme 75ml edt ilave ederek parfüm için %10 kargo bedeli ödemek zorunda kalmadım.
5)Ayrıca Iraz'dan öğrendiğim bir metod ile siparişlerimi verirken toplam tutarın belirli % oranları kadar siteden siteye değişen  cash back alıyorum sizlerde alışverişlerinizi ebates.com sitesi üzerinden vererek ilk üyelikte 5 $ ve onraki alışverişlerinizde belirli oranlarda geri ödeme kazanabilirsiniz :) Strawberrynet için %3 lük miktar kartınıza veriliyor.

Ödeme Ekranı Görüntüsü İçin Resme tıklayın








Haydi iyi alışverişler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder