4 Ağustos 2009 Salı

Bu Yaz Hangi Şarkıları Dinliyorum&Dinliyoruz?

Benim favorim olan Funda Arar'ın son albümü ile yaz geçmekte yanına serpiştirdiğim birkaç parça daha var hafif hareket veren kimi zaman da dingilleştiren işte Sertap Erener ''Bu Böyle''tam bu konsepte uygun ardından Şebnem Ferah'dan Yağmurlar şarkısının Enstrümantalini de dinleyince tam bomba oluyor.Potansiyel enerjimi Kinetik enerjiye çevirenler ise Nazlı'dan ''Beni Yazın'' ve Kenan Doğulu'dan ''Rütbeni Bilicen'' :)

İşte yaşanmışlıkları anlatan lirik şarkı

Funda Arar Senden Öğrendim


Gittin, kanadı kırık kuştum
Sustum, sözlerine küstüm
Hani kırılırsın siyaha
Nöbet nöbet geceler boyunca,
Dün güne dize gelince,
Yürek acılara doyunca,
O tez dönüsün gec olunca,
Kendime tahammülü öğrendim..
Kördüm, bilendim, seni unutmayı öğrendim..
Sen yoktun ben yalnız kalmayı öğrendim,
Acıya duvar gibi durmayı ögrendim,
Kaybolmuş bir dilin sözcükleri gibi,
Köksüz, bağsız durmayı öğrendim..
Vazgectiysen hep sağnak yağışlarımdan,
Vazgectiysen bitmek bilmez kışlarımdan,
Korkma kimseye ödenecek borcum yok,
Yok saymayı ben senden öğrendim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder