3 Ağustos 2009 Pazartesi

SUDA ERİYEN BİKİNİ !?




Almanya'da üretilen bir bikini, kimilerine göre 'dünyanın en beter şakası' , kimilerine göre ise kadını aşağılayan hareketlerden biri olarak kabul ediliyor. Ama şu bir gerçek, bu bikini artık gençler arasında yeni bir trend...İlk bakışta normal bir bikiniden hiçbir farkı yokmuş gibi. Oysa her şey suya girince değişiyor. Bikiniyi giyen kadın 3 dakika içinde suda çırılçıplak kalıyor.Almanya'da özel bir kumaştan yapılan bikini suda eriyor. Ülkede adeta bir trend haline gelen eriyen bikini, eski sevgilisinden intikam almak isteyenler veya havuz partileri düzenleyenlere ilginç bir alternatif sunuyor. Jean Luc adlı genç eriyen bikiniyle sevgilisinden nasıl intikam aldığını şöyle anlattı: "Lucy henüz 19 yaşında çok güzel sarışın bir kızdı. Tanıştıktan sonra ona aşık oldum ancak 4 ay sonra aniden beni terk etti. Benim intikamım çok acı oldu. Doğum günü için ona eriyen bir bikini hediye ettim. Doğum günü partisi havuz başındaydı. Benim hediye ettiğim bikiniyi giymişti. Havuza girince 3 dakika içinde çırılçıplak kaldı. İntikamım çok acı olmuştu." Bikini pek çok kadın derneğini harekete geçirdi. Rosmarie Zapfl adındaki yerel politikacı, "Bu olay kadınlara en büyük hakaretlerden biri" açıklamasında bulundu.

Gittigidiyorda yapılan sembolik satış!ardından eriyen bikini bakalım daha neler göreceğiz sevgililerin öc alma şekilleri hakkında:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder