2 Ağustos 2009 Pazar

HAFTASONUNDAN KARELER!

İzmir'in incisi iki sahil şeridinde de dün gezdim.Biri Kordon biri Karşıyaka sahili .Vapur keyfi gerçekten çok güzel rüzgarın savurduğu saçlar dinlenmiş suratlar ve uykulu bakan mahmur gözler...Alsancakta Burger King te Yemek keyfi yaptıktan sonra karşıyaka çarşı da epey turladık heryerde indirim var Ataköy ve Beta 'da tüm ürünlerde %70 indirim logosunu görür görmez tüm mağazalarına girdim ancak bir aldatmaca gibi oldu:)Kimi mağazalar ilk ürüne indirim yapmazken ikincisine %70 uyguluyor kimisi ise İLk ürüne %20 yanında 2.ürüne %70 indirim avantajı sağlıyordu.Bitmeden yararlanmayı düşünüyorum.




Dün sevgili Ececiğiminden gelen bir kitabı okumaya başladım Vücudun Şifresi-2 noter onaylı 1 günde 7 kilo veren zayıflarken gelişen ve servet sahibi olan Halil Kargulu'nun kitabına başladım.Henüz 60.sayfadayım çok faydalı olduğu konusunda değilim değişik bilgiler edindikçe sizlerle paylaşacağım.Ayrıca başka bir arkadasımdan gelen uzun zamandır almayı istediğim su geçirmez fotoğraf makinesi kılıfım da geldi çok mutlu oldum.Teşekkürler.













Burger 'da karnım doyduktan sonra benim de arkadasıma hediye ettiğim Harry Potter Melez Prens filminin şapkasını takıp bir hatıra fotoğrafı çektirdim.














Karşıyaka çarşıda gezerken Koton mağazasından Krem renk belden geniş kemerli düğmelerle süslenmiş dar paça keten bir pantolon aldım gelecek hafta bir kına gecesinde giyeceğim onu da:)





Fiyatı:14.90TL










Haftaiçinde Balçova Kipa'ya gitmiştim Assortie mağazası %70 e varan indirime girmiş daha önceden aldığım bir yüzüğü değiştirmek için gittim.İndirimsizken 25 Tl ye aldığım yüzüğü verip toplam 70lira etiket fiyatına sahip 3 parça takı aldım çok karlı oldu:)




%70lik indirimle



Yüzük :12,90


küpeler:6,90








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder