12 Ağustos 2009 Çarşamba

ÖSS HABERİ İLE GELEN MUTLULUĞUMUZ





Dün haberlerde sonuç ilanının bu sabah yapılacağı haberini alır almaz geceden heyecanlı bir bekleyiş içine girdim birkaç kere yokladım ÖSYM'nin sayfasını 00:00 itibariyle verilmişmidir diye.Çok şükür ki güzel haberi sabah aldık ve rahatladık gergin bekleyiş gözyaşları içinde tatlı bir mutluluğa dönüştü anne gibi sevdiğim Fatoş teyzemin biricik tatlı kızı Tuğçemiz üniversiteli oldu esas sevindiren hedefi ve hayali olan bir meslek dalında ilerleyecek olması.Pamukkale Üniversitesi Makina Mühendisliğini kazanan Tuğçecik şuan havalara uçuyor ben de onun mutluluğunu paylaşmaktayım çok mutluyum.Çünkü ben ÖSYM'ye dargın ÖSS ile küsüm 2003 yılı mağdurlarından olup dış etkenlerden ötürü Fizikçi olmaya mahkum edilmiştim. Tuğçeçiğimin bu sıkıntıları çekmeyecek olması beni daha çok sevindiriyor.Mazi içimde bir yara ama tevekkelü elden bırakmıyorum kısmet böyleymiş gerçekten.Canım Tuğçecim emeklerinin hep karşılığını almanı ve yolunun açık olmasını diliyorum ve siz Fatoş teyzecim Ahmet amcacım Allah sizinde emeklerinizi hiç boşa çıkarmasın.Annelik babalık etiketinin en çok yakıştığı insanlardansınız.Ben de Tuğçe adına size teşekkür ederim!Mutluyuz,gururluyuz...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder