20 Şubat 2010 Cumartesi

ORGANISERS @ HOME

Annemin gözü kapıda şu kız evlenip gitse de yayıntılarından arınsa şu eve düzen gelse diye diye bir hal oldu. Çok özlersin ararsın şurda olsa da evi dagıtsa dersin diyip frenliyorum biryere kadar :D  Eee haklı da azbuz değil benim yayıntılarım eve sıgamaz oldum sokacak delik yerleştirecek yer kalmadı. Hilton banyo dolabının içi-  kenarları , harici banyo dolabı hatta çamaşır makinesinin üstü odada ki keson ve şifoniyer çekmeceleri derken tıklımtıklımız anlayacagınız. Sizde de durum aynı mı?




Sırf annemin gönlü olsun diye artık çikolata kaplarını kutularını değerlendirir olmuştum ama çekmeceyi acınca o arabesk görüntüyü tahmin ediyorsunuzdur daha sinir bozucuydu :)







                                                                     
  
Böyle çukuleyt kaplarıyla olmayacak daha profesyonel birşey arayısındayken yakaladınyakaladın.com da satılan çekmeceli düzenleyicileri gördüm satısı bitmiş olmasına rağmen ricam üzerine gönderdiler,sağolsunlar...
henüz parfüm dısında birşey yerleştiriremedim ama takıları yerleştirmeyi düşünüyorum.






Bunlar da meşhur İts Beauty organiserlar çok çok kullanıslı  olmasalarda iç hacim bakımından yinede benim için mucizeler yarattı diyebilirim. İts Beauty 'nin bu düzenleyicileri geliştirmesi lazım daha kullanıslı büyük modeller olursa sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder