12 Şubat 2010 Cuma

RECEP İVEDİK-3 'E KOLTUKLAR HAZIR :>


Halkın ezik kahramanı, herkesin içinde, kıyısında, köşesinde az biraz barındırdıgı malum insan Recep İvedik 3.kez vizyona girdi.Okuduğum yorumlara göre serinin bitimi olabilir son film!Şahan yetenegini eğitimiyle bütünleştirmiş bir komedyen tek bir yoldan tutunupta 3 yıldır bu karakterle ekmek yemesini halkı bıktırmasını dogru bulmuyorum bence bu karakterden sıyrılması gerek TRT'nin ölmeyen dizileri Ferhunde Hanımlar yada Bizimkiler gibi senelerce Recep'in kabalıklarına gülüp durmayacagız heralde ne de olsa bu adam yaslanacak , kilo verecek bu ayılığın hakkını veremeyecek o__O

Espri bir zeka ürünüyse dinledikten sonra ''Vay bee ne adam!'' diyip hayranlıkla bakabiliyorsak bence gülünesi oluyor ama bir insanın kabalıklarına, vurdu kırdılarına, üslupsuz hallerine gülmek sırf bunu bekleyerek film izlemeyi pek makul bulmuyorum.Cem Yılmaz'ı çok iyi komedyen görüyorum doğaçlamaları süper bilgisini de konusturuyor onun filmlerine herkes gülemez diye düşünüyorum belirli bir seviyesi var tabii küfür ve argo içerenleri hariç :) Şahan da bunu pek tabi yapabilecek bir kişilik.Sen Türkiyemizin hangi yüzüsün Recep?



Şimdi merakla yarın olmasını ve filme gtmeyi bekliyorum izledikten sonra fikirlerim değişeecek mi bilemiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder