3 Şubat 2010 Çarşamba

BİR TEŞEKKÜR ÇOK MU BLOGCU?

Birbirimize teşekkür edebilmeyi çok görür olduk belli ki.
Paylaşılan bilgiye, gösterilen özene, ayrılan vakte ''Teşekkür Ederim'' diyebilmek çok zor zanaat olmuş!
Bir blog yazarı önce kendisi için günlük tutar sonra okurlarına keyif vermek faydalı olmak bilgilendirmek amacıyla çeşitli paylasımlarda bulunur.Hiç şüphesiz kimse inkar edemez blogların bu öğretici gücünü.
Lafı uzatmadan söyleyeyim;
Ara ara bloglarda yazılan yazıların yayınlanan fotoğrafların çok çeşitli portallar da izinsiz kullanıldıgına tanıklık ediyoruz.Benim ki tam böyle bir durum değil ama beni sinir etmeye yetti!Bir de o bilmiş bilmiş kafa tutan ukala dik alaları yok mu Allah senin gibi teşekkür etmekten aciz okurun klavyesini bozsun diyorum!

Burada Qspa numuneleri hakkında bilgi paylasımında bulunmuştum.
Hergün düzenli olarak uğrayan kişilerin oldugunu son ziyaretçi göstergesinden takip ediyorum ara sıra.
Bu postu yayınladıktan sonra birkaç blogger arkadasımızın da blogunda kendisine numune geldiğini belirten konularını okuduk titizlikle Esraca arkadasımızın blogunda gördükten sonra diye de not etmişler yazılarına bir güzel kendilerine müteşekkirim belirtmiştim de zaten.Bizim numunesever Türkümüz teşekkür edemez ama bana da geldi haha ohaha diye yazmayı marifet sanar.

Bazı abidik gubidik sözde makyaj blogunda da aynı paylasıma denk geldim sağolsun hanım üşenmiş Copy-Paste edip konuyu benim cümlelerimle açmış tesadüflere inanmam tevaffukun böylesi meğer o da bilmem ne bilmem ne arıyormuş ta bu siteye denk gelmiş de bıdı bıdı bıdıııı bunu görünce asfalyalarım attı (İzmirliler'e has kızma ifadesidir.) Blog yazarına ilk hışımla çıkıştım savunması o bu konuyu kampanya sitesinde görmüşmüşşşşş sonra da gelip bloguna açmışmışşşş.U..en kadın madem kampanya forumuna tasıdı biri ordan gördünde ne diye kalkıp postunda masal anlatıyorsun internette arastırdım buldum da ettimde diye!!!

Biraz laf kavgamız devam etti baktım Şakşakçısın ı da almış gelmiş kafa bulmaya uzun etmedim.Kalkıp bilmişçe konusacagınıza yalan söyleyeceğinize evet teşekkür etmeyi ihmal etmişim haklısın arkadasım demek bu kadar mı zor bu kadar mı seni düşürür klavyesi bozulasıcaaaaaaaalarr!

bir benim yazıma bir de diğer yazıya bakın yorum sizin!
Dinlediğiniz & okudugunuz için TEŞEKKÜR EDERİM.

BEN NE YAZMISIM

Çok hassas alerjik bir cilt tipim olduğu için yapay yada kimyasal esans bulundurmayan organik bir nemlendirici arıyordum.Bu amaçla googlelarken Qspa ile tanıştım.

Ürünler içerik tanımlarından çok etkilendim, çok beğendim.Özetle şunları yazayım siz daha detaylı anlatım için buradan sitesini ziyaret edin ve numune kazanın.

~Ürünler doğal hammadeyle üretilmiş, mineral zenginliğine sahip termal su ile %100 organik bileşenlere sahip.

~Alerjik etki yapmayan muhteşem doğal aromalar içeriyor.

~Termal su ile cildin nem ihtiyacını karşılıyor.

~AB yönetmenliğine uygun ve Sağlık bakanlığı onaylıdır.

~Şuan da 8 ürün çeşidi bulunuyor,hazırlıkları tamamlanmak üzere 140 çeşit daha ürünleri var.

Gelelim Numune kısmına;
Siteyi ziyaret ettiğinizde sağa doğru mouse kaydırıp gezinirken dere kenarında vadide küçük bir sandık var ona tıklarsanız numune kazanıyorsunuz:))

Formu doldurun adresinize ücretsiz olarak ürün yolluyorlar.
Bana gelenlerden en çok kırmızı killi peelingi kullanmak için sabırsızlanıyorum. Kokularını çok begendim.

SEN NE YAZMISSIN





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder