9 Şubat 2010 Salı

SAÇ VE YÜZ AKSESUARI GÜNEŞ GÖZLÜKLERİ

Geçen yıl bu zamanlar bir 8 gözlük modası esdi yağdı gürledi sokakta her gördüğümüz 5 kızdan ikisinde Tom Ford'un meşhur sekiz veya sonsuz işareti şeklideki gözlük modelleri oldukça tutulmuştu.



Geniş ve yüksek yanak çevrem sebebiyle büyük gözlükler her zaman tercihim olmuştur takmayı bırakın onlara sahip olmak bile mutluluk veriyor derslerde başımda saç aksesuarı olarak kullanmayı bile çok seviyorum :))

Tom Ford modellerini optik mağazalarda deneyip karar verdikten sonra kahve tonlarında bir tane almıstım 1 yıldır kullanıyordum.Ben güneş gözlüğünde kendime yakısmasına bakmıyorum gözlüğü begendiysem tamam benim için bitmiştir! Burun kemiğimin ince olmasından ötürü  bu tür büyük gözlükler tam oturmuyor ama bu onlardan vazgeçmeme engel değil hıhhh! :dilçıkaransmiley:

Geçen hafta itibariyle edindiğim  iki Tom Ford gözlüğü saç ve yüz aksesuarı olarak kullanmak üzere çantamda heyecanla tasımaktayım :)) Eğer uzun yüzünüz uzun ve dalgalı saçlarınız varsa bu modelleri denemenizi tavsiye ederim.

Bunlar benimkiler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder