1 Ocak 2010 Cuma

GRAFİK TABLET ARAYANLAR BÖYLE GELSİN





Son yıllarda kullanım alanlarının giderek artması ve tez yazacak olanlara güzel kolaylıklar sağlayan bir ürün olması bakımından profesyonel olmayan bir tablet arayışındaydım.İnternet üzerinden baktığım sitelerde en cazip ve bir o kadar da güvenilir bulduğum Sanalmarketim ile tanıştım.
Başlangıç seviyesi için yeterli teknik özelliklere sahip bu cihaz sıkıntısız olarak işimizi göreceğe benziyor.
Ürünü alırken kredi kartlarına taksit ve %lik indirimle sahip oldum.Birçok üründe benzer teknolojik market ve sitelere göre daha uygun olan Sanalmarketime gözatmanızı tavsiye ediyorum.Tüm sorularıma anında yanıt vererek ilgilendiler.Kargolama da da bir sıkıntı yaşamadım tedarik süreci 2 gün sürdü sorunsuz bir alışveriş yapmış oldum.
İncelemek için buradan bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder