18 Ocak 2010 Pazartesi

KİRPİKLER İÇİN TATLI BADEM YAĞI KAZASI

Birçok güzellik blogunda forumlarda ve çeşitli sitelerde badem yağı ve hint yağının özellikle saç,kaş ve kirpikler de etkili olduğunu görmüşsünüzdür.Ben de bu sebeple aktardan minik şişe de tatlı badem yağı almıştım(Mecit Efendi)Genellikle kirpik dökülmesine ve uzamasına fayda sağlar.




Aslında uzun fakat tam kıvrık olmayan kirpiklerimi yalnızca waterproof rimellerin zararlı etkisinden korusun terapi olsun diye sürmüştüm yoksa çok ciddi beklentilerim yok. Alt ve üst Kirpik diplerime gözkapağıma ve kirpik boyunca uygulayıp bekledim.Bakışlarım puslanmaya gözüm sulanmaya ve gözümde asidik Ph'a kayış hissettim hafif yanma sonucunda.Suyla temizledikten sonra göz kapaklarımda ve kirpik diplerimde hafif şişme belirdi.Hala da tam anlamıyla geçmiş değil.Faydalı diye birçok bitkisel yağ ve kremleri iyice arastırmadan bilinçsiz kullanımından kaçınmak gerek.Okuduğum yazılara göre yanlış kullanım bir süre sonra görme bozukluklarına ve göz tabakasının dokusuna zarar veiyormuş ayrıca 2 dakikadan fazla tutmamak yalnızca kirpik uçlarına sürmek lazımmış.Sakın rimellerinizin içine damlatıp beraber uygulamayın istenmeyen durumlarla karsılasmamak adına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder