17 Ocak 2010 Pazar

SAÇ RENGİ YARDIM (PALETTE FINDIK KABUĞU)

Sevgili Blog arkadaslarım fikirlerinize ihtiyacım var.
Saç boyası seçiminde ikilemde kaldım.
2 ayı geçti saçlarımı boyamamıstım dipler uzayıp boya aktıkça insanların göz zevklerine keder düşürmeyelim dedim daha fazla :D
Orjinal kendi saçımın (koyu kumral) üstüne Loreal Recital Preference 6.1 Ultra Açıcı Küllü Kahve boyamıştım.




Zaten yıpranmıs sacıma bir de açıcı kullandım üstünde turunculaşma yapmaz ibaresine rağmen kızılımsı turunculaşmalar oldu hiç severek kullanamadım :( sonradan o çiğ renk akınca acık kahve tonlarına döndü dün saçımı gören boya uzmanı sacınızda yeşillik var dedi malum açıcı etkisinden ötürü deforme olmuş besbelli.

Şimdi kendime kızıllık içermeyen sıcak bir kahve arıyorum diye sordugumda Palette Saç Boyası 7-5 Fındık Kabuğu ile tanıstırıldım.







Kutudaki renk gibi olacagını düşünmüyorum çünkü kullanan bir arkadasımın önce koyu daha sonra orta bir kahve renk elde ettiğini görmüştüm.
Sizce benim saça gider mi nasıl bir ton elde ederim?
Kullanan var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder