19 Ocak 2010 Salı

PALETTE FINDIK KABUĞU 7-5 SAÇ BOYAMA+SÜRPRİZ HEDİYE

Nihayet muradıma erdim saçlarımı boyadım ettim kafamda binbir endişeyle .
Baştan söyliyim fotoğraf çekme engelliyim ışık kontrast bilmem ne ayarlarını bilmem dolayısıyla fotoğraflar sizi yanıltacak çekimlerimden görmeniz mümkün :P
Ben kızıllığı sevmedikçe her boyayla daha da kızıllaşıyor saçım.
Her nedense uçlar ve dipler arasında çok ciddi renk farkı doğuyor.
Saç uçlarım boyayı almıyor hep koyu kalıyor..
1 ton daha koyu olsaymıs tam da benim istediğim sıcak kahveyi yakalamıs olacaktım öyle tahmin ediyorum.
Artık birdahakine bakalım :)

Boyama Öncesi saçım bu renkti;





Güya boyadık koyu kahve olacak diye çıkan renk karsınızda yorum sizin ;








Bugün Tekirdağ'dan sürpriz kargom geldi:)
Sağolsun Lilibebek Suzycim akşamıma renk kattı üstteki fotoğrafta ki mor güderi atkının çanta ve kemerini aldığımı şu yazımda söylemiştim daha sonra Suzyciğim blogunda bana bir sürpriz hazırlayarak taçını yapıp yolladı hediye olarak.
Çok sevdim çok beğendim keyifle kullanacağım canım teşekkür ederim:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder