7 Mart 2010 Pazar

BLOGUMA BAHAR GELDİ ^__^

İkizler burcu olmanın kacınılmaz özelliklerinden biri ''Sıkılgan,Değişken ve Kararsız olmasıdır...'' işte bu ruh hali ile yeni bir tema ve farklı renk kombiniyle karsınızdayım. Bence hoş oldu, Sizce?

Cemre buralara da düştü anlayacagınız :)

Floral desenlere bir sempatim var hazır baharda gelmişken güzelleşelim istedim.

Tabi değişiklik bununla kalmadı sizlere €srac@ nicki ile yorum bırakan ben artık '' MissEinstein'' olarak uğrayacagım. Bu da kim demeyin, şaşırmayın :)

Renklerde hafif somon ve yeşilleri kullanarak floral desenli temama ilkbahar havası katmayı başarabildiğimi umuyorum . Aslında gövdede beyaz ve geniş sayfa  kullanmayı çok seviyordum insanın okuması daha kolay oluyor, umarım böyle göz yorucu ve abartılı gelmez.

Var mı fikirlerini bölüşmek isteyen ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder