3 Mart 2010 Çarşamba

GIVENCHY LIPSTICK & SCOTT BARNES FONDÖTEN {rewiev}

Pazar günü evde elden geçmedik dolap ve çekmece rafı bırakmadık. Bu dip temel kurcalamalarının sebebi cuma günü evimize teşrif edecek olan koşu bandı için yer açma çalışmalarımızdı. Şimdi diyeceksiniz çekmeceye mi koyacakın koşu bandını ne alaka ! onu da izah edeyim 2 başlık aşağıdaki yazımda ufak evimizde yer açmak için tv ünitesi ve kullanılmayan katelitik  bir sobayı atacagımızı söylemiştim dolayısıyla tv ünitesinin altındaki kitaplar başka başka yerlere tasındı bir kısmı atıldı başka deliklere sokulmuş kagıt yıgınları cıkarıldı işler büyüdü! Her neyse son durum itibariyle eve yeni düzen getirildi ama acılan yere koşu bandının hala sıgmayacak olması da başka kafa karsıtırıcı bir durum o__O



Bir çekmecede teee seneler önce gelen sahipleri Morgage kredilerini ödeyemedi diye iflas eden batan giden İngiliz bir firmanın hediye getirilmiş 5li fırça setiyle karsılastık. Makyaj sevmeyen bir annenin kızı oldugum için ileride çeyizime koyarız diyy miii anneee diye sakladıgımız Laetitia Collection marka fırça setini kullanayım eskisin öyle atarım deyip diğer kozmetik arkadaslarının yanına getirdim.



Aplikatör uçlu olanı ruj sürmek için kullanmaya karar verdim. Givenchy 204 nolu cafe brown isimli lipstick'i ni denemek istedim. Bu ruju 1 kez sürmüştüm. Narçiçeği rengine karsı bir sempatim oldugu için almıstım. Kırmızı ve turuncumsu görünüşünü seviyorum. Dudaklarımı hafif nemlendirip rujumu uyguladım. Makyaj fotografı çekemediğimi söylemiştim kusura bakmayın :/






Bir diğer göstermek istediğim Scott Barness kremsi fondöten (Toffee) tenim açık renk olması sebebiyle ilk başta 3-4 ton koyu duracagını düşünsemde kremsi yapısından ötürü az miktarda uygulayınca çok tatlı açık pempe şeftali karısımı bir renk ortaya çıktı (light pinky orange diye tarif edilen) . Aksam çekildiği için ışığı tam ayarlayamadım . Almak isteyenler olursa fikir edinebilsinler diye elimden geldiğince çekmeye çalıştım. yumuşak yapısından ötürü incecik tabakalaşmadan yüze oturuyor. Tavsiye ediyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder